Kampagne søgning

Velkommen til Mitsubishi Danmarks
Kampagne søgnings side
 

Mitsubishi fabrikkens ingeniører og teknikere foretager til stadighed løbende produktudvikling på
Mitsubishis mange forskellige modeller.

Med ønsket om altid at være på forkant med situationen og til stadighed sikre Mitsubishis høje kvalitetsniveau, hænder det derfor fra tid til anden, at Mitsubishi indkalder kunder til gratis inspektion og om nødvendig reparation, uanset bilens alder og ejerforhold. Dette kaldes i branchen fabriksaktion eller fabrikskampagne.

Mitsubishi Danmark og vore autoriserede forhandlere gør vort bedste for at informere de berørte kunder, når der skal indkaldes på Mitsubishi fabrikkens vegne. Vi får dog desværre ikke altid oplysning om ændringer i ejerforhold ved videresalg af bilen og kan grundet gældende lovgivning kun få adgang til kundedata hos Centralregisteret for Motorkøretøjer, når en indkaldelse sker på baggrund af risiko for trafiksikkerheden.

Vi har derfor besluttet, at offentliggøre de forskellige fabriksaktioner og kampagner her, hvor det for dig som Mitsubishi ejer er let at få oplysning om, hvorvidt din Mitsubishi er berørt af en indkaldelse.

Hver enkelt bils chassisnummer ( stelnummer ) er unikt og det er derfor vigtigt at være nøjagtig, når du indtaster de 17 cifre. Chassisnummeret er angivet i din bils servicehæfte og skulle du ikke være i besiddelse af et sådant, kan det aflæses på typepladen i motorrummet og på bilens karrosseri.
 
Indtast din bils chassisnummer (Stel nummer) her
og vi undersøger hvilke kampagner den måtte være omfattet af
 

Vi gør venligst opmærksom på, at databasen ikke tager højde for eventuelle indtastningsfejl i chassisnummeret. Det er derfor vigtigt at tage højde for typiske fejl, såsom tallet 0=nul og bogstavet O, samt tallet 1 og bogstavet lille l / stort I, når der indtastes i chassisnummer feltet.

Dette søgeredskab er en ekstra service, som vi gerne stiller til rådighed, men understreger, at Mitsubishi Danmark ikke påtager sig ansvar for fejl ved indtastning eller mangler i databasen. Den direkte henvendelse med brev til hver enkelt berørt Mitsubishi ejer vil være den officielle kontaktform, vi anvender ved indkaldelse til fabrikskampagner / fabriksaktioner. Er Deres bil, i henhold til vores søgemaskine, berørt af en kampagne, er De naturligvis også velkommen til at rette henvendelse til et autoriseret Mitsubishi værksted, selvom De endnu ikke har fået skriftlig besked.

Med venlig hilsen

Mitsubishi Danmark, MMC Danmark A/S

 

 

 

Hit Counter